Parador lancerer slutkundemagasinet BODEN

Coesfeld, marts 2014 – Parador har nu udsendt den første udgave af et nyt slutkundemagasin.

Magasinet med titlen "Boden" fortæller på mere end 100 sider historien om en rejse, hvis vision er jagten på verdens smukkeste hjem. Denne rejse går til inspirerende steder og mennesker med enestående livskoncepter – spændende fortalt og eksklusivt fotograferet.

Magasinets titel er her programmatisk, for gulvet er hele tiden i fokus og spiller en ganske særlig rolle ved alle historier. Det nye magasin "Boden" og den supplerende app udkommer i en årlig rytme i en tysk og en engelsk sprogvariant.

"Mærkekommunikation rækker i dag længere end til den blotte formidling af produktinformationer", forklarer marketingchef Birgit Kunth, som også er ansvarlig for Paradors branding. "Også tidsalderen for den rent subtile forførelse er forbi. I dag sørger kun samspillet af stærke kræfter for større effektivitet. Dertil hører i fremtiden i højere grad også relevante oplevelser med mærket, som begejstrer vores partnere og kunder."

parador_app_screen_01_Parador_Magazin_BODEN

Siden den 1. marts har "Boden" også kunnet fås som app med korte historier og baggrundsinformationer. Appen finder man i App Store under søgebegrebet "Parador Magazin”, og derfra kan den downloades gratis.