Nyhed: Tekstilgulvbelægning "ClickTex" fra Parador

Coesfeld, januar 2014 – Frihed til formgivning karakteriserer den nye tekstilgulvbelægning ClickTex fra Parador.

Tæppegulvene findes i mangfoldige farve- og designvarianter og kan kombineres med hinanden til et individuelt, kreativt gulvdesign. På den måde opstår der et individuelt gulv, som passer til det omgivende rum og egen smag. ClickTex-plankerne i formatet 1285 x 400 x 13 mm er med klikmekanikken nøjagtigt lige så nemme at lægge som laminat. I sammenligning med tæpperullevare bliver der mindre afskæringsrester. ClickTex er fodvarm, lydsvag, sikker at træde på og overbeviser tilmed med sit udsædvanlige plankeudseende.

To varianter: ClickTex Classic 4010
og ClickTex Trendtime 1

ClickTex er opbygget af formstabile HDF-plader med en kontramarch af kork og en førsteklasses, tuftet overflade af 100 procent polyamid (PA). Det omfatter de to varianter "Classic" og "Trendtime" i kvaliteterne Mélange Velours hhv. Frisé. Ved "Classic 4010" dominerer varme, hyggelige farver i sand-, guld-, brun- hhv. gråtoner. 13 trendy farver og to designmønstre udgør produktlinjen "Trendtime 1". Plankerne kan sammensættes såvel monokromt som efter "mix-and-match"-princippet. På den måde er det eksempelvis muligt at kombinere flere farvenuancer med hinanden, at lægge et forløb fra lys til mørk eller at sætte enkelte farvekontraster.

T +49. (0)2541.736-132
F +49. (0)2541.736-8132