Historiske gulvbilleder med laminat

Coesfeld, april 2013 – Længslen efter det fortrolige, velkendte er en stærk følelse i vores tid.

thumb02_07-2013_TrendKlassik"Eg Versailles" viser et elegant, fransk sildebensmønster. De velvoksne planker i Trendtime 8-formatet 1285 x 330 mm beviser, at gendigtede klassikere har sin berettigede plads i moderne boliger. Med "Eg Maritim" kan man hente et pust fra den store vide verden hjem i sin egen stue, for dette gulv er en modificeret version af et typisk skibsdæk. Også skakbrætmønsteret på dekoren "Eg Louvre" er en klassiker, der vækker mindelser om de gode gamle dage. Laminatgulvet "Classic 1040 Eg klodsegulv" forbinder det kendte klodselamelparketgulv med fordelene ved et laminatgulv: Gulvet lægges ganske enkelt ved at klikke plankerne fast til hinanden. Overgangene mellem de enkelte planker er udført næsten perfekt, så man dårligt kan se, at det i dette tilfælde handler om imiteret træ. På den måde kan man let fremkalde illusionen om et ægte klodsegulv i sit eget hjem. Alle dekorer fås i moderne farvesætninger.

thumb01_07-2013_TrendKlassikHistoriske lamelparketmønstre – moderne teknik

En majestætisk virkning har de nye lamelparketgulve, som viser de klassiske flettede og kvadratiske mønstre. De tryller tidligere tiders charme frem i dit eget hjem. Parador har realiseret disse mønstre på planker, som kan lægges enkelt og sikkert pr. klikteknik og genopliver de gamle mestres kunst på gulvet.

FLERE OPLYSNINGER

LAMINAT TRENDTIME