Nyhed i laminat Classic- sortimentet 2014

Coesfeld, januar 2014 – Klassiske emner og udsædvanlige dekorer, også i mainstream-stil, har fra 2014 beriget laminat-serien "Classic" fra Parador.

Skibsgulve af nærmest "blomstrende" træsorter, egeplankegulve i mat hvidfarvning samt rustikke laminater, som er en efterligning af trægulve præget af tydelige brugsspor, giver et moderne præg.

Skibsgulve i nyt look

"State of the Art" er ledemotivet for alle produkter fra Parador. Således også for de nye 3-stavs-skibsgulve, til hvilke Parador har udviklet en speciel presseplade, som er harmonisk afstemt til dekorerne og dermed giver dem en særligt naturlig, autentisk udstråling. Ud over eg er der andre skibsgulve i Parador-programmet: Nærmest "blomstrende" træsorter som valnød, ask, lærk eller Bjerg elm får skibsgulvene til at fremstå i et nyt lys. Laminatet "Classic 1050 Ask hvid kalket" er en stemningsfuld skibsgulvs-dekor, der med sin diskrete, hvid-grå farvetone passer fint ind i et moderne miljø.

thumb_classic105053f2506d98cca

Laminat "Classic 1050 Ask hvid kalket".

Matte overflader giver et moderne look

Planken "Valnød natur planke" forener rusticitet og elegance i en nærmest mørk bruntone. Et moderne look fremmes af de matte overflader, der har holdt sit indtog på mange områder inden for interiør-design.

thumb_Classic_1050_Walnuss_natur_Landhausdiele

Laminat "Classic 1050 Valnød natur planke".

Tradition og moderne

Vintage-stilen er trendy nu som før, og med laminatgulvet "Eg Tradition gråbeige" kan drømmen om huset på landet forenes med kravene til den moderne bolig: Takket være dette gulvs levende struktur og klare, lysgrå- brune farvenuance passer dette gulv også i ethvert miljø.

thumb_Classic_1050_Eiche_Tradition

Laminat "Classic 1050 Eg Tradition gråbeige planke".

Ældgamle gulve stod fadder

Til dekoren "Eg Heritage" har ældgamle gulve stået fadder: Man kan forestille sig et knudret trægulv, der er brudt op mange steder og der er blevet repareret med lus af endetræsstykker. Dette stærke, rustikke gulvbillede har Parador efterlignet autentisk. Denne stemningsfulde dekor passer til liebhavere af vintage-stilen. Også planken "Eg Artdéco vanilje" hører til denne serie. Her er kraftige revner bekræftet med farvemæssigt afvigende spartelmasse.

thumb_Eiche_Heritage_natur

Laminat "Classic 1050 Eg Heritage natur".

thumb_Eiche_Artdeco_Vanille

Laminat "Classic 1050 Eg Artdeco vanilje"

Download-link til billederne i høj opløsning

T +49. (0)2541.736-132