iF Design Award 2013

Coesfeld, marts 2013 – Guld til Parador og D'art Design

Paradors messestand på Domotex 2012 blev i marts måned hædret med den højeste udmærkelse, iF communication design awards, i kategorien corporate architecture.

Den kompetente jury motiverede sin afgørelse med ordene: "Den samlede messestand er indrettet nærmest diskret og meget præcist, og den er præget af en utroligt smuk transparens. Vi er blevet meget overbevist af dette koncept." Volkmar Halbe, administrerende direktør for Parador, og Guido Mamczur, direktør for D’art Design-gruppen, modtog prisen under den festlige overrækkelsesceremoni i BMW Welt i München. Birgit Kunth, marketingchef hos Parador, forklarer værdien af udmærkelsen for Parador: "Den monolitiske messestand viser Paradors markedsværdier tredimensionelt. Vi vil gerne fascinere mennesker med produkter, der på en gang er af høj kvalitet, innovative og værdifulde. Messestanden som åben platform bød på en fremragende lejlighed til at knytte nye handelskontakter og var dermed også en stor succes med henblik på salgsdelen."

iF design awards afspejler de aktuelle tendenser inden for design og den økonomiske gevinst ved produkter med godt design. Ved iF communication design award 2013 blev der indleveret i alt 1.086 kreative arbejder.

Kun 20 arbejder ud af i alt 346 prisvindere i iF communication design award blev hædret med en guldmedalje.

thumb03_03-2013_iF_Design_Award